29. kesäkuuta 2011

je t'aime Åke!

JOYEUX ANNIVERSAIRE!! Sweet Sixteen ;) Åååååååååkkeeeeeeeeeeeeee hihihihi


Pariisin reissun jälkeen oon kuluttanu aikaani lähinnä pakatessa ja lähtöön valmistuessa, viime hetken paketit tullu postitettua ja oikeen kovalla kädellä heitettyä tavaraa roskiin, äiti sun pitäis olla ylpee!

En siis tosiaan oo tehny mitää turhan mielenkiintosta täs vajaan parin viikon aikana, pakannu ja nähny kavereita ja ennen kaikkee lagannu.
Viikonloppuna olin Lauralla Ferusis ja lauantaina käveltii Rozierin kylään mihi oli reilu 2h sellast metsäpolkuu ja olin läpyis, oli kivaa hihi oli lämmin ja filosofoitiin elämää ja näi.
Kun päästiin perille nii jätettii kamat nopeesti isoäidille ja sit mentii serkun kaverin luo syömää? Siel istuttii iltaa sitte aina johkin kymmeneen asti kunnes lähdettii käveleen kylän keskustaa mis oli sellaset juhlat ja ilotulitus ja kaikkee hienoo! Tanssahdeltii hiuka ja pidettii hauskaa ja lopulta kotiuduttii joskus siinä kahden maissa sinne isoäidille.

Sunnuntaina aamusta lähdettii johki semmosee salii missä Lauran host-perhe piti juhlat, lounaalle oli tulossa koko suku ja autettii siel kattaa pöytii ja koristelee ja sit mentii aperolle kaupungintalolle ja sit se koko suku, about 60 henkee nii tuli sinne salii ja otettii siel uus apero :D viimein sit kolmelta päästii alottaa ruokailuu, mun piti lähtee neljältä nii ehdin syömää vaan alkuruuan. Ne juhlat oli niiku ku niiden poika palas jenkeistä ja niiden tytär lähtee jenkkeihi ja sit kun Laura lähtee nii sellane yhteisjuhla ja siin oli jotai lauluu ja tällai.
Sit joku nainen sieltä heitti mut kotiin punasella avoautolla, oli aika hienoo ;)

Sunnuntai illalla tein sitte ruokaa, munakokkelii ja köyhii ritareit, tosi tärkee ja SUOMALAINEN ateria eikö? Ja sen jälkee oon vaa pakannu pakannu pakannu pakannu pakannu ja pakannu.
Ja tänään oon siivonnu. Oon varma ettei täs talos oo missää millonkaa ollu näin siistii kun on nyt mun huoneessa; oon imuroinu ja luutunnu ja pyyhkiny pölyt ja pessy ikkunat ja ovet ja lamput ja komeron ja patterin ja tuulettanu ja ties mitä!

Ai nii unohdin kertoo jotai tärkeetä! Meil oli ihanat helteet tos pe-ti !:) vähintää +36 joka päivä aina iltaa ja yötä myöten, nyt tänää on vähä ollu pilvistä ja sateista ja pitäis kai ukkostaa joten sitä odotellessa.

Tänään on muuten mun viimenen päivä host-perheessä, huomenna aamulla lähden Sophielle ja sieltä sitte perjantai aamuna kohti Pariisia mistä Berliiniin ja ens viikon tiistaina onkin jo paluu Suomeen! Kummaa että se on näin lähellä, ei yhtään tunnu siltä!

Täs nyt vielä parit hienot kuvat viikonlopulta ja siitä miltä mun pakkaukset näyttää atm!

c'est la fête à Rozier!

näillä mennää! laukku arviolta n 25kg ja mainittakoon
 että mulla on junassa yläkertapaikka... JES!
Nyt valmistaudun siihen että Margaux tulee meille ja lagaan hiukan nyt ansaitusti! Nähdään tiistaina! ;) BISOUS <3

4 kommenttia:

  1. ei sulla voi olla noin pieni laukku!!! ja mulla on käsitavaraankin vielä sellane perkelen iso siis näytän mammuilt suhu verrattuna :DDd

    VastaaPoista
  2. musta tuntuu että sä luulet tota laukkua vähän pienemmäks kun se oikeesti on.... ;D

    VastaaPoista
  3. Vai heitit kamaa paljon pois...mitä ihmettä niillä kuiteilla aiot tehdä, tiesin muutenkin, että rahaa on kulunut....(C'est Maman :-)

    VastaaPoista
  4. hahahahahahha!!!! kuuntelin kun äiti kiros niitä sun kuitteja, ehehehheeh :DDD

    VastaaPoista